دو فصلنامه علمی جامعه شناسی آموزش و پرورش
روانشناسی
آموزش ریاضی: عزم بر قصه گویی تا خلاقیت

مهدی کهنسال کل کناری؛ مجید علی عسکری؛ علی حسینی خواه؛ بلال ایزانلو

دوره 8، شماره 1 ، شهریور 1401، ، صفحه 362-372

https://doi.org/10.22034/ijes.2022.708020

چکیده
  هدف: این مقاله به بررسی تأثیر طراحی برنامه درسی ریاضی مبتنی بر قصه گویی بر خلاقیت دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی پرداخته بود.روش‌شناسی: در پژوهش حاضر از روش نیمه آزمایشی استفاده شد .جامعه ی آماری بخش کمی، متشکل ازکلیه دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی شهرستان ساری بود که نمونه ی آماری به روش نمونه گیری خوشه ای انتخاب و به تعداد 240 ...  بیشتر